سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زیبایی بردباری، نشانه فراوانی دانش است . [امام علی علیه السلام]
 
یکشنبه 96 دی 10 , ساعت 1:16 عصر

 

چه افرادی در آموزش طراحی داخلی شرکت کنند 

دوره های آموزش طراحی داخلی اغلب در دو سطح پایه و پیشرفته اجرا میشود افرادی که دوره های پایه را میگذرانند افرادی هستند که یادگیری روش های فنگ شویی علاق مند هستند و بهاستفاده رنگ های مناسب در منزل و محل کار برای آرامش میباشند ، علاقه دارند با آموختن اصول اولیه بهینه ترین استفاده را از محیطی که میخواهند روی آن اجرا کنند داشته باشند .
اشخاصی که در دوره پیشرفته شرکت میکنند اغلب اشخاصی هستند که علاقه مند به آموزش تخصصی در این حوزه هستند و فعالیت در کمپانی طراحی داخلی  میباشند ، علاقه دارند کسب و کار یا شرکتی در حوزه ی معماری یا طراحی داخلی داشته باشند و افرادی که میخواهند این رشته را آکادمیک انجام دهند .

آینده شغلی طراحی داخلی در ایران

با توجه به اینکه مردم ایران در سال های اخیر به خصوص در شهر های بزرگ به طراحی و دکوراسیون داخلی بهای بیشتری میدهند فرصت های شغلی این رشته نیز افزایش یافته است . ولی با وجود پتانسیلی که در بازار وجود دارد رقابت در این حوزه بسیار زیاد است و کسانی که دانش ، مهارت و تخصص کافی دارند می توانند حرفی برای گفتن داشته باشند . البته این رشته چون تلفیقی از ذوق و استعداد و علم و دانش است حتما باید علاوه برگذراندن دوره های آموزش طراحی داخلی ، علاقه و ذوق نیز برای آن وجود داشته باشد . اگر شما نیز قصد دارید در این زمینه ی جذاب مشغول باشید و آینده ی شغلی خوبی در انتظارتان باشد بهتر است در دوره های آموزش طراحی داخلی شرکت نمایید .



لیست کل یادداشت های این وبلاگ