سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بسا یک خوردن که مانع شود لذّت از خوردنیها را بردن . [نهج البلاغه]
 
سه شنبه 96 آذر 28 , ساعت 4:40 عصر

پنت هاوس فوق العاده

در این پنت هاوس لوکس، قسمت های وسیع با متریال های زیبا،نور پردازی زیبا و مبل های عالی پر میشوند. تمام افراد تک تک اتاق ها را محیطی منحصر بفرد و متفاوت از بقیه میدانند.

همه آن ها برای یک پروژه میباشند که منحصرا برای یک مشتری طراحی گشته اند.همینطور محیط بیرونی الهام بخش دکوراسیون داخلی میباشد. یپروژه سبز پروژه ای است که خوب طراحی شده باشد و با عوامل زیبایی شناختی تکمیل شده باشد .

نقش رنگ در دکوراسیون داخلی

بهترین طراحان داخلی  از بافت های زیبا، رنگ های پر جنب و جوش در دکوراسیون داخلی استفاده کرده و فضایی عالی را به ارمغان می آورند

اضافه کردن برخی از عناصر طبیعی مانند گل، به مانند لمس ظریف گل است.


سه شنبه 96 آذر 28 , ساعت 1:55 عصر

 مبلمان و فرش در دکوراسیون

میتوان گفت اساسی ترین بخش دکوراسیون داخلی ایرانی مبلمان و فرش است  . اصلی ترین عناصر برای ایرانی ها دو مورد است و موقع خرید بسیار مورد وسواس قرار میگیرد . از جایی که ایرانی ها اغلب به مبل های بزرگ سلطنتی علاقه دارند باید موقع خرید مبل به آن ها توجه ویژه شود زیرا این مبلمان در خانه های کوچک مناسب نیستند و اگر خانه شما کوچک است از مبل های راحت و مدرن استفاده کنید.

 

استفاده از وسایل سلطنتی در دکوراسیون ایرانی

چشم گیرترین نکته در طراحیی منازل ایرانی استفاده از وسایل سلطنتی و شیک نظیر مبلمان های سلطنتی ، لوستر های شیک ، تابلو فرش هایی با طرح های شیک و سلطنتی ، استفاده از گلدان هایی با طرح های قدیمی و لوکس می باشد . البته این نوع از طراحی داخلی منزل بیشتر مناسب ساختمان هایی با متراژ بالا است .


چهارشنبه 96 آذر 22 , ساعت 2:38 عصر

 

دکوراسیون آشپزخانه مدرن

مهمترین نکته ای که موقع طراحی مدرن در نظر میگیریم، بهینه کردن آشپزخانه و کاربردی کردن دقیق هر بخش است . از جایی که بخش اصلی آشپزخانه به کابینت ها اختصاص داده میشود نکته اصلی که انتخاب میشود کابینت است ، بعد تعیین رنگ کابینت  میتوان رنگ بقیه آن ها را مناسب با آن انتخا کرد. دکوراسیون داخلی آشپزخانه بدارای سبک مدرن اصلا نباید شلوغ باشد و معمولا از رنگ سرد همراه وسایل نقره ای استفاده میشود .اگر سایر بخش ها به شیوه مدرن طراحی شده اند بهتر است این مدرنیت را در طراحی داخلی  نیز پیاده کنید .

دکوراسیون داخلی آشپزخانه کلاسیک

یکی از سبک های همیشه محبوب در بین افراد سبک های کلاسیک است این نوع سبک در دکوراسیون داخلی آشپزخانه هرگز از مد نمیافتد . در این نوع طراحی معمولا رنگ های آرامش بخش همچون ترکیبی از رنگ های چوب و استخوانی ، سبز و … است .
در این نوع از آشپزخانه ها هرگز از آشپزی کردن خسته نمی شوید و همواره بوی کیک و شیرینی در این آشپزخانه ها به راه است .


شنبه 96 آذر 18 , ساعت 1:47 عصر

طراحی داخلی آشپزخانه

معمولا محیط داخلی آشپزخانه بخاطر تجهیزات زیادی که در آن وجود دارد بسیار جاگیر است به همین دلیل در طراحی نقشه اولیه باید ابعاد مناسبی برای آن در نظر گرفت ،قرار دادن کابینت در ردیف های پایینی اهمیت بسیار بالایی دارد چون باید فضایی مناسب برای وسایلی همچون اجاق گاز،لباسشویی و.... قرار داد ،قرار دادن کابینت ها در بالا برای آشپزخانه هایی که ابعاد کوچکی دارند میتواندفضا را بهینه سازی کند ولی این را فراموش نکنید که اینکار باعث سختی در رفت و آمد نشود اگر آپزخانه شما کوچک است توصیه میکنیم از اجاق رومیزی یا ظرفشویی رومیزی استفاده کنید .

نقش ابعاد در معماری داخلی

در طراحی داخلی منزل آنچه که در اولویت قرار دارد توجه به ابعاد منزل می باشد چرا که ابعاد منزل را به هیچ عنوان نمیتوان تغییر داد و تمامی موارد را باید با ابعاد منزل مطابقت داد . بنابراین در معماری داخلی بیس را ابعاد آن مکان قرار داده و مبلمان ، فرش ، سایر اکسسوری ها و ملزومات را با توجه به آن خریداری کرده و می چینیم .


پنج شنبه 96 آذر 16 , ساعت 2:10 عصر

مفهوم دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی در یعنی استفاده از ترکیب رنگ ها و طرح های مختلف برای زیبا سازی محیط داخل خانه. چیدمان و مرتب کردن تابلو ها ، چراغ ها ، عکس ها، کوسن ها، ترتیبات گل و گلدان ، لوازم تزیئنی  و موارد دیگر که عالی ترین چیدمان خانه را به همراه دارد. تمرکز طراحان دکور در وهله اول زیبا سازی است. دکوراسیون داخلیبطور دقیق از هنر و مهارت طراح بهره میگیرد تا تمامی ظرفیت های بروز یک محیط بی نهایت تداعی شود .

نکات طلایی دکوراسیون داخلی

اگر قصد زیباسازی محیط خانه یا محل کار خود را دارید باید ابتدا با یک دکوراتور حرفه ای مشورت کنید. ما در این مقاله به شما کمک میکنیم تا بهترین دکور را برای فضای اطراف خود انتخاب کنید.لطفا برای انتخاب دکوراسیون داخلی مناسب برای محیط اطراف خود به سوالات زیر پاسخ دهید.

آیا در محیط اطراف خود دوست دارید فضا بزرگ تر شود یا کوچکتر؟

آیا به دنبال محیطی ساکت و آرام هستید یا شاد و هیجان انگیز؟

آیا به میزان نور فضای دلخواه خود توجه کرده اید؟

دوست دارید فضای اطاف شما گر باشد یا سرد؟

یکی دیگر از نکات بسیار مهم در دکوراسیون داخلی انتخاب رنگ بر اساس سلایق شما عزیزان می باشد.


   1   2      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ