سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به حق برایتان می گویم : بنده نمی تواند خدمتگزاردو پروردگار باشد و هرچه بکوشد، باز یکی را بر دیگری ترجیح خواهد داد. همچنین خدا دوستی و دنیا دوستی، برای شما جمع نخواهد شد . [عیسی علیه السلام]
 
یکشنبه 96 دی 10 , ساعت 1:16 عصر

 

چه افرادی در آموزش طراحی داخلی شرکت کنند 

دوره های آموزش طراحی داخلی اغلب در دو سطح پایه و پیشرفته اجرا میشود افرادی که دوره های پایه را میگذرانند افرادی هستند که یادگیری روش های فنگ شویی علاق مند هستند و بهاستفاده رنگ های مناسب در منزل و محل کار برای آرامش میباشند ، علاقه دارند با آموختن اصول اولیه بهینه ترین استفاده را از محیطی که میخواهند روی آن اجرا کنند داشته باشند .
اشخاصی که در دوره پیشرفته شرکت میکنند اغلب اشخاصی هستند که علاقه مند به آموزش تخصصی در این حوزه هستند و فعالیت در کمپانی طراحی داخلی  میباشند ، علاقه دارند کسب و کار یا شرکتی در حوزه ی معماری یا طراحی داخلی داشته باشند و افرادی که میخواهند این رشته را آکادمیک انجام دهند .

آینده شغلی طراحی داخلی در ایران

با توجه به اینکه مردم ایران در سال های اخیر به خصوص در شهر های بزرگ به طراحی و دکوراسیون داخلی بهای بیشتری میدهند فرصت های شغلی این رشته نیز افزایش یافته است . ولی با وجود پتانسیلی که در بازار وجود دارد رقابت در این حوزه بسیار زیاد است و کسانی که دانش ، مهارت و تخصص کافی دارند می توانند حرفی برای گفتن داشته باشند . البته این رشته چون تلفیقی از ذوق و استعداد و علم و دانش است حتما باید علاوه برگذراندن دوره های آموزش طراحی داخلی ، علاقه و ذوق نیز برای آن وجود داشته باشد . اگر شما نیز قصد دارید در این زمینه ی جذاب مشغول باشید و آینده ی شغلی خوبی در انتظارتان باشد بهتر است در دوره های آموزش طراحی داخلی شرکت نمایید .


شنبه 96 دی 9 , ساعت 10:58 صبح

عالی ترین طراحی داخلی منزل در تهران

محیط خانه یا جایی که شاغل هستیم مکان هایی میباشند که در روز زمان خیلی زیادی را در آن میگذرانیم و باید احساس راحتی در آنها داشته باشند . غیر از اینکه خود محیط این مکان ها باید آرامش دهنده باشند ، اثاثیه بکار گرفته شده در دکوراسیون داخلی و رنگ و طرح ها برای ایجاد آرامش افرادی که دار آن ها حضور دارند از اهمیت ویژه ای برخوردارند.
 شرکت معماری و طراحی داخلی تناسب دیزاین با داشتن تیمی دارای خلاقیت و 11 سال سابقه در این زمینه یکی از شرکت های طراح داخلی در شهر تهران است که در زمینه ی طراحی و پیاده سازی پروژه لوکس و زیبا پیشرو میباشد .

 

لزوم طراحی داخلی منزل

طراحی داخلی منزل در دو مورد کاربرد دارد ، میتوان برای بازسازی خانه های قدیمی یا تغییر دکوراسیون از شرکت های طراحی داخلی منزل در تهران کمک گرفت یا اینکه اگر قصد دارید خانه ای را به تازگی سازید بهتر است دکوراسیون داخلی آن را به متخصصان این حوزه واگذار کنید . همچنین ممکن است شما از دکوراسیون داخلی منزل خود خسته شده باشید و برایتان یکنواخت شده باشد . به خصوص برای کسانی که در شهر های بزرگی همچون تهران زندگی می کنند تغییر هر از چند گاه دکوراسیون می تواند فشار های کاری را کاهش دهد و به شما اجازه دهد به دور از دغدغه های روزمره روح خود را تازه کنید . شرکت تناسب دیزاین با بهره گیری از دانش های روز معماری و طراحی داخلی و رویکرد استفاده ی مفید از تمام فضا ها به عنوان یک شرکت طراحی داخلی منزل در تهران در حال فعالیت است .


چهارشنبه 96 دی 6 , ساعت 11:3 صبح

نصب آیینه بر روی دیوار

از نکاتی که هیچوقت در دکوراسیون داخلی  نباید از یاد ببریم بکار بردن آینه است . آینه نور را منعکس میکنند ، و باعث بزرگ دیده شدن فضا میگردند وبا روشنایی بیشتر فضا را بزرگتر نشان میدهند .بهتر است از آینه بزرگ یا نمای آینه ای استفاده کنید . این حرکت علاوه بر زیبایی محیط رانیز بزرگتر نشان میدهد .
از کف پوش های طرح دار استفاده کنید.

چیدمان خانه های نقلی

از آنجایی که متراژ خانه قابل دست کاری نمی باشد تنها عاملی که میتواند به بزرکتر دیده شدن منزل شما کمک کند استفاده ی بهینه از فضای منزل ، انتخاب اسباب و اثاثیه مناسب و چیدمان درست و استفاده از ابزار هایی است که به بزرگتر دیده شدن منزل کمک می کنند . بنابراین اگر احساس می کنید خانیتان بسیار کوچک به نظر می رسد ، نگران نباشید به کمک ترفند هایی نه چندان دشوار می توانید این مشکل را بر طرف نمایید .



لیست کل یادداشت های این وبلاگ