سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به رگهاى دل این آدمى گوشتپاره‏اى آویزان است که شگفت‏تر چیز که در اوست آن است ، و آن دل است زیرا که دل را ماده‏ها بود از حکمت و ضدهایى مخالف آن پس اگر در دل امیدى پدید آید ، طمع آن را خوار گرداند و اگر طمع بر آن هجوم آرد ، حرص آن را تباه سازد ، و اگر نومیدى بر آن دست یابد ، دریغ آن را بکشد ، و اگر خشمش بگیرد بر آشوبد و آرام نپذیرد ، اگر سعادت خرسندى‏اش نصیب شود ، عنان خویشتندارى از دست بدهد ، و اگر ترس به ناگاه او را فرا گیرد ، پرهیزیدن او را مشغول گرداند ، و اگر گشایشى در کارش پدید آید ، غفلت او را برباید ، و اگر مالى به دست آرد ، توانگرى وى را به سرکشى وادارد ، و اگر مصیبتى بدو رسد ناشکیبایى رسوایش کند ، و اگر به درویشى گرفتار شود ، به بلا دچار شود ، و اگر گرسنگى بى طاقتش گرداند ، ناتوانى وى را از پاى بنشاند ، و اگر پر سیر گردد ، پرى شکم زیانش رساند . پس هر تقصیر ، آن را زیان است ، و گذراندن از هر حد موجب تباهى و تاوان . [نهج البلاغه]
 
چهارشنبه 96 دی 6 , ساعت 11:3 صبح

نصب آیینه بر روی دیوار

از نکاتی که هیچوقت در دکوراسیون داخلی  نباید از یاد ببریم بکار بردن آینه است . آینه نور را منعکس میکنند ، و باعث بزرگ دیده شدن فضا میگردند وبا روشنایی بیشتر فضا را بزرگتر نشان میدهند .بهتر است از آینه بزرگ یا نمای آینه ای استفاده کنید . این حرکت علاوه بر زیبایی محیط رانیز بزرگتر نشان میدهد .
از کف پوش های طرح دار استفاده کنید.

چیدمان خانه های نقلی

از آنجایی که متراژ خانه قابل دست کاری نمی باشد تنها عاملی که میتواند به بزرکتر دیده شدن منزل شما کمک کند استفاده ی بهینه از فضای منزل ، انتخاب اسباب و اثاثیه مناسب و چیدمان درست و استفاده از ابزار هایی است که به بزرگتر دیده شدن منزل کمک می کنند . بنابراین اگر احساس می کنید خانیتان بسیار کوچک به نظر می رسد ، نگران نباشید به کمک ترفند هایی نه چندان دشوار می توانید این مشکل را بر طرف نمایید .



لیست کل یادداشت های این وبلاگ